لباس گیلکی سارا

نام کتاب: لباس گیلکی سارا
تاریخ چاپ نسخه اصلی: ۱۳۹۸
🔸تعداد صفحات:۲۴صفحه
🔸✍️نویسنده: پرویز کلانتری
🔸تصویرگر: رویا بیژنی
🔸داستان من و کتاب:
دخترم این کتاب را از کتابخانه به امانت گرفت تا من برایش بخوانم. در نظر اول که کتاب را دیدم اندازه بزرگ صفحات کتاب و تصاویر گیرایش توجه مرا جلب کرد. در تمام صفحات کتاب تصاویری با رنگ های گوناگون و گرم به چشم می خورند، که بر جذابیت داستان می افزایند. دخترم بلافاصله از من خواست تا کتاب را برایش بخوانم و خودش هم مشغول تماشای تصاویر شد.
🔸نسخه پی دی اف:https://www.gajmarket.com/
🔸طرح جلد: حسین نیلچیان
🔸صفحه آرایی: انیس تبرایی
🔸این کتاب چگونه به خواننده کمک میکند:
داستان در شمال کشور و شهر لاهیجان روایت میشود و فرهنگ و آداب و رسوم مردم گیلان را نشان میدهد. مزارع شالیزار و چای و همچنین لباسهای محلی زنان و مردان گیلکی به زیبایی به تصویر کشیده شده است. در پایان داستان سارا به این نتیجه می‌رسد که بُرد و باخت در مسابقه و شرکت در جشن مهم نیست، بلکه روابط خانوادگی و مهر و محبت است که باعث خوشبختی می‌شود.
🔸ناشر: شهر قلم
🔸قیمت کتاب: ۱۸۵۰۰ تومان
🔸چند جمله کوتاه از کتاب:
وقتی سعید به خانه رسید، سارا لباس زیبای گیلکی‌اش را پوشیده و منتظر بود. از همان لحظه‌ای که مادرش رفته بود، پشیمان شده بود، اما خجالت می‌کشید برود.
🔸چند پاره از کتاب:
مادر سارا برای او لباس محلی زنان گیلان(لباس گیلکی) خریده تا با هم در مراسم جشنی که هر ساله برای برداشت شالی برپا می‌شود شرکت کنند ولی سارا با مادرش قهر کرده است و به همراه او نمی‌آید…

به اشتراک بگذارید
پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *